Ioniq electric 2018
Opslået 2025-10-07 19:39:02
0
238
Hej. Jeg har en Ioniq electric fra 2018 august. Har kørt 240000 km. Har ikke haft nogle udgifter ud over dæk og strøm. Indtil jeg fik skiftet fordamper op AC. Det fik jeg lavet på Vejle Autoværksted til 18300 kr. Ja det var mange penge, men det er også den eneste udgift jeg har haft på den. Batteriet har stadigvæk et kapacitet på ca. 90%, hvilket jeg er meget tilfreds med.
Kategorier
- Kunst
- Sager
- Håndværk
- Dans
- Drikkevarer
- Film
- Fitness
- Mad
- Spil
- Havearbejde
- Sundhed
- Hjem
- Litteratur
- Musik
- Netværk
- Andet
- Fest
- Religion
- Shopping
- Sport
- Teater
- Velvære
Læs mere
Sæsonen 2026
Endelig er sæsonen 2026 i gang. Nøj, hvor har jeg glædet mig til at se...
Køb af ny Fairphine, Hollendsk fabriket.
Jamen så har jeg valgt at købe en Fairphone og sat den op. Jeg valgte at installere...