Forsiden
  • I dag afholdt vi demo i Aarhus mod den amerikanske imperialisme. De skal holde sig fra Grønland, Venezuela og Cuba. De skal lade palæstinenserne få fred og ikke betale for Israels nedslagtning. De skal i det hele tage passe deres egen butik. Den virker i øvrigt ikke til at køre ret godt lige for tiden.
    I dag afholdt vi demo i Aarhus mod den amerikanske imperialisme. De skal holde sig fra Grønland, Venezuela og Cuba. De skal lade palæstinenserne få fred og ikke betale for Israels nedslagtning. De skal i det hele tage passe deres egen butik. Den virker i øvrigt ikke til at køre ret godt lige for tiden.
    Like
    3
    1 Kommentarer 0 Delinger 572 Visninger
  • Velkommen til mig og halløj til jer
    Velkommen til mig og halløj til jer
    Like
    Yay
    5
    1 Kommentarer 0 Delinger 536 Visninger
Flere historier

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind