• 3 Indlæg
  • 1 Fotos
  • 0 Videoer
  • Følges af 6 brugere
Forsiden
  • Hej der ude.
    Godt med denne platform. Satte nogle tanker i gang om hvad jeg egentlig bruger sociale medier til fordi : …hvis jeg vælger Facebook fra, så vælger jeg også input fra andre kulturer og steder i verden fra, og det vil jeg komme til at savne. Men det vigtigste er dog mine relationer, og at hvad jeg tænker stemmer overens med hvad jeg gør. Har det ikke ret godt med at understøtte folk som Zuckerberg, Bezos, Musk som støtter Trump. De er alt,alt,alt for rige og de burde skamme sig, men det gør de ikke. Så når jeg har fået ordnet alle de små praktiske ting, er det farvel til FB.
    Ses på SOCii
    Hej der ude. Godt med denne platform. Satte nogle tanker i gang om hvad jeg egentlig bruger sociale medier til fordi : …hvis jeg vælger Facebook fra, så vælger jeg også input fra andre kulturer og steder i verden fra, og det vil jeg komme til at savne. Men det vigtigste er dog mine relationer, og at hvad jeg tænker stemmer overens med hvad jeg gør. Har det ikke ret godt med at understøtte folk som Zuckerberg, Bezos, Musk som støtter Trump. De er alt,alt,alt for rige og de burde skamme sig, men det gør de ikke. Så når jeg har fået ordnet alle de små praktiske ting, er det farvel til FB. Ses på SOCii 👀
    Like
    Wow
    6
    4 Kommentarer 0 Delinger 691 Visninger
Flere historier

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind