-
3 Indlæg
-
13 Fotos
-
0 Videoer
-
13/11/1967
-
Følges af 2 brugere
Forsiden
-
I januar erhvervede jeg mig en stor græs/ukrudtsplæne i en kolonihave. 2 måneder er gået, masser af gode timer med at grave, flytte jord og fliser, sand og træ. Nu står der den fineste terrasse med en havepavillon, et hjemmebygget redskabsskur, 5 højbede klar til tilplantning og en havedam med vand i. Jeg er lykkeligI januar erhvervede jeg mig en stor græs/ukrudtsplæne i en kolonihave. 2 måneder er gået, masser af gode timer med at grave, flytte jord og fliser, sand og træ. Nu står der den fineste terrasse med en havepavillon, et hjemmebygget redskabsskur, 5 højbede klar til tilplantning og en havedam med vand i. Jeg er lykkelig0 Kommentarer 0 Delinger 541 Visninger
4
Log venligst ind for at like, dele og kommentere! -
Desigual jakke BrugtKr. 450.00På lagerAabenraaSuperlækker desigual jakke i brun med print i mørkere brun. Kun brugt 5-7 gange. God overgangsjakke, biker-like, lidt rå i looket. Lynes på skrå, krave kan lynes af. Inderfoer i flot print.Superlækker desigual jakke i brun med print i mørkere brun. Kun brugt 5-7 gange. God overgangsjakke, biker-like, lidt rå i looket. Lynes på skrå, krave kan lynes af. Inderfoer i flot print.0 Kommentarer 0 Delinger 2K Visninger
Flere historier