• 16 Indlæg
  • 13 Fotos
  • 1 Videoer
  • Følges af 33 brugere
Forsiden
  • Så forsvandt jeg fra Facebook. Jeg forsøgte at holde liv i Messenger, men uden app'en installeret bliver det for besværligt, og der dukkede en del meldinger op om ukendte enheder på min konto. Det var ikke let at finde ud af hvad der var op og ned, det evige forslag var "installer appen"....

    Fat chance.....

    Så hvis nogen ser aktiviteter fra min side på Facebook eller messenger, så råb lige op, for det er ikke mig.
    Så forsvandt jeg fra Facebook. Jeg forsøgte at holde liv i Messenger, men uden app'en installeret bliver det for besværligt, og der dukkede en del meldinger op om ukendte enheder på min konto. Det var ikke let at finde ud af hvad der var op og ned, det evige forslag var "installer appen".... Fat chance..... Så hvis nogen ser aktiviteter fra min side på Facebook eller messenger, så råb lige op, for det er ikke mig.
    Like
    Yay
    13
    1 Kommentarer 0 Delinger 513 Visninger
Flere historier

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind