• Idyllisk ejendom med stort potentiale i Besser på Samsø – Sælges som dødsbo

    Må meget gerne deles rundt på nettet - det sætter jeg står pris på.

    https://www.skuffesiden.dk/bolig/58510/
    <b>Idyllisk ejendom med stort potentiale i Besser på Samsø – Sælges som dødsbo</b> Må meget gerne deles rundt på nettet - det sætter jeg står pris på. https://www.skuffesiden.dk/bolig/58510/
    WWW.SKUFFESIDEN.DK
    Bolig 58510 - Skuffesiden
    Idyllisk ejendom med stort potentiale i Besser på Samsø – Sælges som dødsbo Søger I et spændende projekt, et fristed eller den perfekte ramme om familielivet? Vi sætter nu denne ejendom til salg i det dejlige og rolige kvarter i Besser. Huset rummer masser af muligheder for f.eks. en børnefamilie, og udenfor venter en meget stor grund med egen indkørsel. Pris og forhandling: Ejendommen er offentligt vurderet til 1.300.000 kr. Da vi ønsker en hurtig overtagelse og en ukompliceret handel uden unødig ventetid, er vi ved en hurtig beslutning meget villige til at give et fornuftigt afslag i prisen. Ingen bopælspligt: Da huset ligger på Samsø, er der IKKE BOPÆLSPLIGT. Ejendommen er godkendt som helårsbolig, men kan også frit benyttes som jeres kommende sommerhus eller fritidsbolig. Grund og udbygninger: Haven henligger lige nu som en skøn, vild naturhave med masser af plads til udfoldelse. Til ejendommen hører en lade, som trænger til en kærlig hånd eller nedrivning – perfekt for dig, der vil bygge nyt, etablere værksted eller blot ønsker ekstra luft i budgettet til egne projekter. Rapporterne er klar: Der foreligger dugfriske tilstands-, el- og energirapporter, så I kan overtage med fuld tryghed. Se officielle detaljer på BBR: bbr.dk Kontakt: Skriv en privat besked her for yderligere information, flere billeder (som kan sendes efter aftale) eller for at aftale en fremvisning! Det er et godt roligt område med masser af kreativitet, kendte ansigter og generelt bare en god stemning. Haven giver god mulighed for at dyrke selv - det er den absolut står nok til. Der er store sommerfuglebuske og mirabelle træer på grunden. Og et gadekær lige bagved grund skellet. Og heller ikke langt til vandet. .. Boligtype: Villa, Værelser: 7, Grundareal: 1.328, Byggeår: 1930, Energimærke: 17
    Yay
    Like
    4
    0 Kommentarer 1 Delinger 495 Visninger
  •  Idyllisk ejendom med stort potentiale i Besser på Samsø – Sælges som dødsbo
    Søger I et spændende projekt, et fristed eller den perfekte ramme om familielivet? Vi sætter nu denne ejendom til salg i det dejlige og rolige kvarter i Besser. Huset rummer masser af muligheder for f.eks. en børnefamilie, og udenfor venter en meget stor grund med egen indkørsel.

    Pris og forhandling:
    Ejendommen er offentligt vurderet til 1.300.000 kr. Da vi ønsker en hurtig overtagelse og en ukompliceret handel uden unødig ventetid, er vi ved en hurtig beslutning meget villige til at give et fornuftigt afslag i prisen.

    Ingen bopælspligt: Da huset ligger på Samsø, er der ikke bopælspligt. Ejendommen er godkendt som helårsbolig, men kan også frit benyttes som jeres kommende sommerhus eller fritidsbolig.

    Grund og udbygninger:
    Haven henligger lige nu som en skøn, vild naturhave med masser af plads til udfoldelse. Til ejendommen hører en lade, som trænger til en kærlig hånd eller nedrivning – perfekt for dig, der vil bygge nyt, etablere værksted eller blot ønsker ekstra luft i budgettet til egne projekter.

    Rapporterne er klar: Der foreligger dugfriske tilstands-, el- og energirapporter, så I kan overtage med fuld tryghed.

    Se officielle detaljer på BBR:
    bbr.dk

    Kontakt:
    Skriv en privat besked her på Socii.dk for yderligere information, flere billeder (som kan sendes efter aftale) eller for at aftale en fremvisning!
     Idyllisk ejendom med stort potentiale i Besser på Samsø – Sælges som dødsbo Søger I et spændende projekt, et fristed eller den perfekte ramme om familielivet? Vi sætter nu denne ejendom til salg i det dejlige og rolige kvarter i Besser. Huset rummer masser af muligheder for f.eks. en børnefamilie, og udenfor venter en meget stor grund med egen indkørsel. 💰 Pris og forhandling: Ejendommen er offentligt vurderet til 1.300.000 kr. Da vi ønsker en hurtig overtagelse og en ukompliceret handel uden unødig ventetid, er vi ved en hurtig beslutning meget villige til at give et fornuftigt afslag i prisen. ✨ Ingen bopælspligt: Da huset ligger på Samsø, er der ikke bopælspligt. Ejendommen er godkendt som helårsbolig, men kan også frit benyttes som jeres kommende sommerhus eller fritidsbolig. 🌳 Grund og udbygninger: Haven henligger lige nu som en skøn, vild naturhave med masser af plads til udfoldelse. Til ejendommen hører en lade, som trænger til en kærlig hånd eller nedrivning – perfekt for dig, der vil bygge nyt, etablere værksted eller blot ønsker ekstra luft i budgettet til egne projekter. 📄 Rapporterne er klar: Der foreligger dugfriske tilstands-, el- og energirapporter, så I kan overtage med fuld tryghed. 🔗 Se officielle detaljer på BBR: 👉 bbr.dk 📩 Kontakt: Skriv en privat besked her på Socii.dk for yderligere information, flere billeder (som kan sendes efter aftale) eller for at aftale en fremvisning!
    Yay
    Like
    7
    0 Kommentarer 0 Delinger 778 Visninger
  • SpaceX-raket falder i havet

    SpaceX’ nyeste Starship-raket blev natten til lørdag sendt afsted fra Startbase i Texas og landede så i havet.

    Elon Musks rumfartsvirksomhed, SpaceX, er natten til lørdag lykkedes med at sende den nyeste Starship-raket på en ubemandet testflyvning fra den amerikanske delstat Texas.

    Raketten er faldet ned i Det Indiske Ocean som planlagt, skriver nyhedsbureauerne Reuters og AFP.

    Rejsen forløb ikke helt uden problemer, men SpaceX-medarbejderne jublede efter testflyvningen, viser en livestream.

    Fartøjet er tårnhøjt og består af det øverste Starship-astronautfartøj stablet oven på en Super Heavy-boosterraket.

    #Socii #ElunMusk #SpaceX
    <h2>SpaceX-raket falder i havet</h2>SpaceX’ nyeste Starship-raket blev natten til lørdag sendt afsted fra Startbase i Texas og landede så i havet. Elon Musks rumfartsvirksomhed, SpaceX, er natten til lørdag lykkedes med at sende den nyeste Starship-raket på en ubemandet testflyvning fra den amerikanske delstat Texas. Raketten er faldet ned i Det Indiske Ocean som planlagt, skriver nyhedsbureauerne Reuters og AFP. Rejsen forløb ikke helt uden problemer, men SpaceX-medarbejderne jublede efter testflyvningen, viser en livestream. Fartøjet er tårnhøjt og består af det øverste Starship-astronautfartøj stablet oven på en Super Heavy-boosterraket. #Socii #ElunMusk #SpaceX
    POLITIKEN.DK
    SpaceX-raket falder i havet
    SpaceX’ nyeste Starship-raket blev natten til lørdag sendt afsted fra Starbase i Texas og landede så i havet.
    0 Kommentarer 0 Delinger 377 Visninger
  • Flip og Flop .. Rablende klodrianer!

    Er der noget der kan få mig til at skrald grine gang på gang, så er det de to åndsboller Flip og Flop, de to er og bliver mine yndlings tegne serie hæfter. Det de to udsætter hinanden for - og bliver udsat for er ufatteligt.

    Barnligt at læse tegneserie hæfter? Måske, men hold kæft hvor er det morsomt.

    Jeg er netop i gang med at anskaffe mig hele samlingen - inkl. de 11 Pocket bøger der blev lavet, de pocket bøger er ikke til at opdrive for folk vil ikke af med dem (Forståeligt nok)..

    I det hele taget har jeg genfundet glæden ved at læse tegne hæfter og Comics. Butikken Faraos.dk går jeg tit ind i og kigger , fantastisk butik.

    En gang når jeg kommer til KBH så skal jeg ind i Fantask og kigge, den har jeg hørt en del om igennem tiden.
    <b>Flip og Flop .. Rablende klodrianer!</b> Er der noget der kan få mig til at skrald grine gang på gang, så er det de to åndsboller Flip og Flop, de to er og bliver mine yndlings tegne serie hæfter. Det de to udsætter hinanden for - og bliver udsat for er ufatteligt. Barnligt at læse tegneserie hæfter? Måske, men hold kæft hvor er det morsomt. Jeg er netop i gang med at anskaffe mig hele samlingen - inkl. de 11 Pocket bøger der blev lavet, de pocket bøger er ikke til at opdrive for folk vil ikke af med dem (Forståeligt nok).. I det hele taget har jeg genfundet glæden ved at læse tegne hæfter og Comics. Butikken Faraos.dk går jeg tit ind i og kigger , fantastisk butik. En gang når jeg kommer til KBH så skal jeg ind i Fantask og kigge, den har jeg hørt en del om igennem tiden.
    Yay
    Like
    Haha
    8
    0 Kommentarer 0 Delinger 447 Visninger
  • Lidt stemningsfoto fra alternative boliger omkring Godsbanen, Århus.
    Kom helt til at savne min togvogn, som jeg boede i start 90’erne.
    Lidt stemningsfoto fra alternative boliger omkring Godsbanen, Århus. Kom helt til at savne min togvogn, som jeg boede i start 90’erne.
    Love
    Yay
    Like
    14
    2 Kommentarer 0 Delinger 316 Visninger
  • Lillevirke er en interaktiv, digital fremtidsby skabt af Dansk Design Center

    I fremtidsbyen “Lillevirke” fungerer de fire centrale temaer som omdrejningspunkter for virksomheders arbejde frem mod en ren, robust og ansvarlig fremtid.

    De er en del af en interaktiv vision, der skal inspirere virksomheder til at se den grønne omstilling som nye forretningsmuligheder frem for blot restriktioner og krav.

    De fire temaer fungerer på følgende måde:

    1) Energiforsyning:
    Fremtidens energi bliver afgørende for at reducere CO2-udledninger, forbedre forsyningssikkerheden og øge virksomhedernes konkurrenceevne
    Her spiller især elektrificering og vedvarende energi en helt central rolle i den industrielle omstilling

    2) Ressourcebrug:
    Fremtidens værdikæder og ressourcer er et vigtigt indsatsområde, hvor der arbejdes med cirkularitet, materialeeffektivitet og sporbarhed. Dette fokus reducerer ikke alene miljøbelastningen, men gør også virksomhederne mere robuste over for geopolitisk usikkerhed og mangel på ressourcer.

    3) Arbejdsplads:
    Temaet fokuserer på de nye udfordringer i en tid med teknologisk transformation, skiftende værdier og mangel på arbejdskraft. Det stiller nye krav til virksomhedernes evne til at tiltrække, udvikle og fastholde de rette kompetencerfor at forblive konkurrencedygtige .

    4) Forbrug:
    Ændrede krav til transparens og ansvarlighed skaber nye vilkår på markedet
    Fremtidens forbrug bliver derfor en afgørende drivkraft for virksomhedernes produktudvikling og fremtidige forretningsmodeller


    Link til fremtidsbyen:
    https://lillevirke.dk
    Lillevirke er en interaktiv, digital fremtidsby skabt af Dansk Design Center I fremtidsbyen “Lillevirke” fungerer de fire centrale temaer som omdrejningspunkter for virksomheders arbejde frem mod en ren, robust og ansvarlig fremtid. De er en del af en interaktiv vision, der skal inspirere virksomheder til at se den grønne omstilling som nye forretningsmuligheder frem for blot restriktioner og krav. De fire temaer fungerer på følgende måde: 1) Energiforsyning: Fremtidens energi bliver afgørende for at reducere CO2-udledninger, forbedre forsyningssikkerheden og øge virksomhedernes konkurrenceevne Her spiller især elektrificering og vedvarende energi en helt central rolle i den industrielle omstilling 2) Ressourcebrug: Fremtidens værdikæder og ressourcer er et vigtigt indsatsområde, hvor der arbejdes med cirkularitet, materialeeffektivitet og sporbarhed. Dette fokus reducerer ikke alene miljøbelastningen, men gør også virksomhederne mere robuste over for geopolitisk usikkerhed og mangel på ressourcer. 3) Arbejdsplads: Temaet fokuserer på de nye udfordringer i en tid med teknologisk transformation, skiftende værdier og mangel på arbejdskraft. Det stiller nye krav til virksomhedernes evne til at tiltrække, udvikle og fastholde de rette kompetencerfor at forblive konkurrencedygtige . 4) Forbrug: Ændrede krav til transparens og ansvarlighed skaber nye vilkår på markedet Fremtidens forbrug bliver derfor en afgørende drivkraft for virksomhedernes produktudvikling og fremtidige forretningsmodeller Link til fremtidsbyen: https://lillevirke.dk
    Like
    Yay
    7
    0 Kommentarer 0 Delinger 852 Visninger
  • Det gode liv med 3 tons co2e

    - unges visioner for et godt og klimavenligt liv i 2035

    For at reducere vores CO2-udledning og indrette et mere klimavenligt samfund, er det ifølge de unges visioner nødvendigt med et markant opgør med vores nuværende individualiserede forbrugs- og boligkultur.

    For at skabe mere bæredygtige rammer om vores hverdag peges der på følgende løsninger:

    Udnyttelse af eksisterende byggeri:
    I stedet for omfattende nybyggeri i beton, stål og glas, skal vi i langt højere grad bevare, renovere og transformere de eksisterende bygninger. Der er et stærkt ønske om, at fremtidigt byggeri baseres på genbrugsmaterialer.

    Kollektive boformer og fællesskaber:
    Individualiserede boligformer bør i stigende grad erstattes af bofællesskaber, andelsforeninger og økolandsbyer. Ved at bo tættere sammen og dele faciliteter, kan vi reducere behovet for mange kvadratmeter per person og samtidig styrke lokalsamfundet.

    Ressourceoptimering:
    Fremtidens hjem skal designes, så husstandens samlede ressourceforbrug minimeres. Dette indebærer energioptimering og markante reduktioner i vores forbrug af vand og strøm.

    Mange af de ting, vi bruger i hverdagen (som elektronik, tøj og boliginventar), produceres i udlandet og udgør en massiv del af vores globale klimaaftryk.

    Forbruget skal derfor gøres markant mindre og mere cirkulært

    Deleøkonomi frem for ejerskab:
    Vi skal i højere grad lease, leje, låne og dele vores ting med hinanden frem for at eje alting selv. Et konkret eksempel er oprettelsen af "redskabsbiblioteker", hvor man kan låne værktøj og køkkenudstyr på samme måde, som man låner bøger.

    Reparation som det naturlige valg:
    Det skal være det billigste og mest oplagte valg at reparere ting, frem for at smide ud og købe nyt. Det kræver samtidig, at vi som samfund genlærer basale håndværksmæssige færdigheder, så vi selv kan lappe en cykel eller sy tøj.

    Opgør med "fast-fashion" og overforbrug:
    Der er et udbredt ønske om at fjerne reklamer og influencere, der konstant ansporer til at købe og følge nye trends. Tøjforbruget skal minimeres, fx gennem en tøjbyttekultur eller ved at man lejer festtøj frem for at købe. Flere fremhæver ligefrem et håb om, at klimabelastende "fast-fashion" slet ikke vil være en valgmulighed i fremtiden.

    Cirkulære forretningsmodeller:
    Virksomheder skal gå væk fra lineære forretningsmodeller og i stedet skabe løsninger helt uden affald, hvor tingene er designet til lang holdbarhed og kan indgå i lukkede kredsløb.

    Fokus på oplevelser:
    Frem for materielle goder bør vi fremover prioritere oplevelser og nærvær. Dette indebærer blandt andet at give hinanden meningsfulde oplevelsesgaver frem for at bidrage til øget shopping.


    Centrale citater og pointer



    "Fremtiden er ikke givet. Fremtiden skaber vi sammen."



    "Hvis vi skal ændre adfærd og bevæge os mod ønskværdige fremtider... må vi styrke vores kollektive forestillingsevne og blive klogere på, hvor vi gerne vil hen og ikke bare, hvad vi gerne vil væk fra."




    Rapport : https://concito.dk/unges-visioner-fremtidens-gode-klimavenlige-liv/analyser/danske-unges-visioner-fremtidens-gode-klimavenlige-liv



    Se og lyt til ai-video om rapporten

    https://notebooklm.google.com/notebook/13af7594-e15c-441b-8ab1-75f0202af95e/artifact/c099e7db-527e-47a4-8d50-111e7d592819



    Lyt til ai-dialogpodcast : https://notebooklm.google.com/notebook/2db0c652-ab47-454e-909d-5fb3544d0b48/artifact/d6ca78d7-59e8-4057-8b5c-e5cd62140f1a





    Øvelseshæfte : https://concito.dk/unges-visioner-fremtidens-gode-klimavenlige-liv/analyser/oevelser-til-fremtid-forandring-metodekatalog

    Se og lyt til ai-video om øvelseshæftet

    https://notebooklm.google.com/notebook/13af7594-e15c-441b-8ab1-75f0202af95e/artifact/c099e7db-527e-47a4-8d50-111e7d592819





    International undersøgelse:

    Youth Pulse 2026 – Fremtidens spilleregler ifølge den næste generation

    https://www.weforum.org/publications/youth-pulse-2026/
    Det gode liv med 3 tons co2e - unges visioner for et godt og klimavenligt liv i 2035 For at reducere vores CO2-udledning og indrette et mere klimavenligt samfund, er det ifølge de unges visioner nødvendigt med et markant opgør med vores nuværende individualiserede forbrugs- og boligkultur. For at skabe mere bæredygtige rammer om vores hverdag peges der på følgende løsninger: Udnyttelse af eksisterende byggeri: I stedet for omfattende nybyggeri i beton, stål og glas, skal vi i langt højere grad bevare, renovere og transformere de eksisterende bygninger. Der er et stærkt ønske om, at fremtidigt byggeri baseres på genbrugsmaterialer. Kollektive boformer og fællesskaber: Individualiserede boligformer bør i stigende grad erstattes af bofællesskaber, andelsforeninger og økolandsbyer. Ved at bo tættere sammen og dele faciliteter, kan vi reducere behovet for mange kvadratmeter per person og samtidig styrke lokalsamfundet. Ressourceoptimering: Fremtidens hjem skal designes, så husstandens samlede ressourceforbrug minimeres. Dette indebærer energioptimering og markante reduktioner i vores forbrug af vand og strøm. Mange af de ting, vi bruger i hverdagen (som elektronik, tøj og boliginventar), produceres i udlandet og udgør en massiv del af vores globale klimaaftryk. Forbruget skal derfor gøres markant mindre og mere cirkulært Deleøkonomi frem for ejerskab: Vi skal i højere grad lease, leje, låne og dele vores ting med hinanden frem for at eje alting selv. Et konkret eksempel er oprettelsen af "redskabsbiblioteker", hvor man kan låne værktøj og køkkenudstyr på samme måde, som man låner bøger. Reparation som det naturlige valg: Det skal være det billigste og mest oplagte valg at reparere ting, frem for at smide ud og købe nyt. Det kræver samtidig, at vi som samfund genlærer basale håndværksmæssige færdigheder, så vi selv kan lappe en cykel eller sy tøj. Opgør med "fast-fashion" og overforbrug: Der er et udbredt ønske om at fjerne reklamer og influencere, der konstant ansporer til at købe og følge nye trends. Tøjforbruget skal minimeres, fx gennem en tøjbyttekultur eller ved at man lejer festtøj frem for at købe. Flere fremhæver ligefrem et håb om, at klimabelastende "fast-fashion" slet ikke vil være en valgmulighed i fremtiden. Cirkulære forretningsmodeller: Virksomheder skal gå væk fra lineære forretningsmodeller og i stedet skabe løsninger helt uden affald, hvor tingene er designet til lang holdbarhed og kan indgå i lukkede kredsløb. Fokus på oplevelser: Frem for materielle goder bør vi fremover prioritere oplevelser og nærvær. Dette indebærer blandt andet at give hinanden meningsfulde oplevelsesgaver frem for at bidrage til øget shopping. Centrale citater og pointer "Fremtiden er ikke givet. Fremtiden skaber vi sammen." "Hvis vi skal ændre adfærd og bevæge os mod ønskværdige fremtider... må vi styrke vores kollektive forestillingsevne og blive klogere på, hvor vi gerne vil hen og ikke bare, hvad vi gerne vil væk fra." Rapport : https://concito.dk/unges-visioner-fremtidens-gode-klimavenlige-liv/analyser/danske-unges-visioner-fremtidens-gode-klimavenlige-liv Se og lyt til ai-video om rapporten https://notebooklm.google.com/notebook/13af7594-e15c-441b-8ab1-75f0202af95e/artifact/c099e7db-527e-47a4-8d50-111e7d592819 Lyt til ai-dialogpodcast : https://notebooklm.google.com/notebook/2db0c652-ab47-454e-909d-5fb3544d0b48/artifact/d6ca78d7-59e8-4057-8b5c-e5cd62140f1a Øvelseshæfte : https://concito.dk/unges-visioner-fremtidens-gode-klimavenlige-liv/analyser/oevelser-til-fremtid-forandring-metodekatalog Se og lyt til ai-video om øvelseshæftet https://notebooklm.google.com/notebook/13af7594-e15c-441b-8ab1-75f0202af95e/artifact/c099e7db-527e-47a4-8d50-111e7d592819 International undersøgelse: Youth Pulse 2026 – Fremtidens spilleregler ifølge den næste generation https://www.weforum.org/publications/youth-pulse-2026/
    Like
    3
    1 Kommentarer 0 Delinger 2K Visninger
  • Jeg glæder mig virkelig over nyheden om, at der fra sommeren 2028 kommer direkte togforbindelse mellem Oslo S, København H, Hamburg og Berlin.

    Det bliver med de nye tyske ICE L-togsæt, altså samme togtype som DSB allerede i stigende grad benytter mellem København H og Hamburg Hbf, dog i den tyske udgave med blandt andet restaurantvogn.

    Det er præcis den slags europæisk fremskridt, vi har brug for.

    Hvis toget skal være et reelt grønt alternativ til flyet, skal vi have et langt bedre net af persontog i Europa. Det kræver højere hastigheder, bedre komfort, færre skift og forbindelser, der faktisk binder vores lande og hovedstæder sammen.

    For mig handler det ikke kun om klima. Det handler også om europæisk sammenhængskraft og modstandskraft. Når flyselskaber aflyser afgange på stribe og sender ekstraregninger videre til passagererne for stigende brændstofpriser, bliver det endnu tydeligere, hvorfor stabile og attraktive togforbindelser er vigtige.

    Jeg vælger selv toget, når jeg har mulighed for det. Også når turen går langt. Sidste år rejste jeg med tog og bus hele vejen til og fra Valencia i Spanien.

    Flere direkte europæiske togforbindelser, tak. Det her er et skridt i den rigtige retning.
    Jeg glæder mig virkelig over nyheden om, at der fra sommeren 2028 kommer direkte togforbindelse mellem Oslo S, København H, Hamburg og Berlin. Det bliver med de nye tyske ICE L-togsæt, altså samme togtype som DSB allerede i stigende grad benytter mellem København H og Hamburg Hbf, dog i den tyske udgave med blandt andet restaurantvogn. Det er præcis den slags europæisk fremskridt, vi har brug for. Hvis toget skal være et reelt grønt alternativ til flyet, skal vi have et langt bedre net af persontog i Europa. Det kræver højere hastigheder, bedre komfort, færre skift og forbindelser, der faktisk binder vores lande og hovedstæder sammen. For mig handler det ikke kun om klima. Det handler også om europæisk sammenhængskraft og modstandskraft. Når flyselskaber aflyser afgange på stribe og sender ekstraregninger videre til passagererne for stigende brændstofpriser, bliver det endnu tydeligere, hvorfor stabile og attraktive togforbindelser er vigtige. Jeg vælger selv toget, når jeg har mulighed for det. Også når turen går langt. Sidste år rejste jeg med tog og bus hele vejen til og fra Valencia i Spanien. Flere direkte europæiske togforbindelser, tak. Det her er et skridt i den rigtige retning.
    Yay
    Like
    Love
    13
    1 Kommentarer 0 Delinger 609 Visninger
  • 4. maj 1945.
    Frihedsbudskabet lød over Danmark.

    I aften tænder vi lys i vinduerne
    til minde om dem, der kæmpede for vores frihed.

    Tænd et lys.
    Vi mindes. Vi takker.

    #4maj #befrielsen #danmark
    4. maj 1945. Frihedsbudskabet lød over Danmark. I aften tænder vi lys i vinduerne til minde om dem, der kæmpede for vores frihed. 🕯️ Tænd et lys. Vi mindes. Vi takker. #4maj #befrielsen #danmark
    Like
    Love
    Yay
    8
    1 Kommentarer 0 Delinger 705 Visninger
  • Nu kender vi dsb tog er ingen forsikre
    Og et andet tog aflys
    Nu kender vi dsb tog er ingen forsikre Og et andet tog 🚆 aflys
    Like
    2
    0 Kommentarer 0 Delinger 383 Visninger
Flere resultater

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind