• Pinsefest i Ansgarkirken samler hele Hedehusene

    Anden Pinsedag inviterer Ansgarkirken i Hedehusene til en stor pinsefest for hele familien med aktiviteter, musik og fællesskab fra morgen til eftermiddag.

    Dagen begynder kl. 10 med gudstjeneste ved præst Frances Ida Benzon, hvorefter programmet byder på fællessang i pinsesolen, koncerter, quiz og trylleshow med Jungle Jim. Ansgarkirkens Korskole og Rytmiske Kor sørger for musikalske oplevelser i kirkerummet.

    Der vil hele dagen være aktiviteter for både børn og voksne i samarbejde med FDF, blandt andet lege, ansigtsmaling, krea-værksted og pandekagebagning. Gæsterne kan også prøve lykken i tombolaen, hvor overskuddet går til menighedsplejen, som støtter udsatte børn, familier og enlige i lokalområdet.

    Kirken sørger desuden for mad og drikke dagen igennem med grill, frugtsalat og eftermiddagskage.

    Pinsefesten finder sted i Ansgarkirken, Hovedgaden 369, 2640 Hedehusene, og alle er velkomne.
    kl 10:00 - 15:00

    Mobilfoto: Carsten H
    Pinsefest i Ansgarkirken samler hele Hedehusene Anden Pinsedag inviterer Ansgarkirken i Hedehusene til en stor pinsefest for hele familien med aktiviteter, musik og fællesskab fra morgen til eftermiddag. Dagen begynder kl. 10 med gudstjeneste ved præst Frances Ida Benzon, hvorefter programmet byder på fællessang i pinsesolen, koncerter, quiz og trylleshow med Jungle Jim. Ansgarkirkens Korskole og Rytmiske Kor sørger for musikalske oplevelser i kirkerummet. Der vil hele dagen være aktiviteter for både børn og voksne i samarbejde med FDF, blandt andet lege, ansigtsmaling, krea-værksted og pandekagebagning. Gæsterne kan også prøve lykken i tombolaen, hvor overskuddet går til menighedsplejen, som støtter udsatte børn, familier og enlige i lokalområdet. Kirken sørger desuden for mad og drikke dagen igennem med grill, frugtsalat og eftermiddagskage. Pinsefesten finder sted i Ansgarkirken, Hovedgaden 369, 2640 Hedehusene, og alle er velkomne. kl 10:00 - 15:00 Mobilfoto: Carsten H
    Like
    1
    0 Kommentarer 0 Delinger 499 Visninger
  • Ny FED-chef i kattepine – forventes at gå stik imod Trumps ønsker

    USA's nye centralbankchef har problemer fra første arbejdsdag. Inflation og høje energipriser gør hurtige rentefald usandsynlige – også i Danmark.

    Det lignede et mestertræk fra USA's præsident, Donald Trump, da han besluttede at udskifte den genstridige Jerome Powell med sin egen kandidat Kevin Wars til posten som formand for den amerikanske centralbank (FED).

    Målet var at få gang i rentenedsættelserne i amerikansk økonomi, der for alvor kan lette den amerikanske forbruger for en rentebyrde frem mod det amerikanske midtvejsvalg til november.

    #Socii #USA #DonaldJTrump
    <h2>Ny FED-chef i kattepine – forventes at gå stik imod Trumps ønsker</h2>USA's nye centralbankchef har problemer fra første arbejdsdag. Inflation og høje energipriser gør hurtige rentefald usandsynlige – også i Danmark. Det lignede et mestertræk fra USA's præsident, Donald Trump, da han besluttede at udskifte den genstridige Jerome Powell med sin egen kandidat Kevin Wars til posten som formand for den amerikanske centralbank (FED). Målet var at få gang i rentenedsættelserne i amerikansk økonomi, der for alvor kan lette den amerikanske forbruger for en rentebyrde frem mod det amerikanske midtvejsvalg til november. #Socii #USA #DonaldJTrump
    NYHEDER.TV2.DK
    Ny FED-chef i kattepine – forventes at gå stik imod Trumps ønsker
    USA's nye centralbankchef har problemer fra første arbejdsdag. Inflation og høje energipriser gør hurtige rentefald usandsynlige – også i Danmark.
    0 Kommentarer 0 Delinger 479 Visninger
  • Vil du omsætte ambitiøs universitetsstrategi til konkret handling på talentområdet?

    Aalborg Universitet søger en erfaren projektleder til implementering af talentindsats i SUND Dekansekretariat

    AAU har netop lanceret strategien Viden for Verden 2026-2029 – og du bliver omdrejningspunkt for at gøre ambitionerne om at tiltrække og udvikle fremtidens forskertalenter til virkelighed på tværs af hele universitetet

    Du kommer til at arbejde med:
    Overordnet projektledelse af tema 4 "Tiltrække og udvikle forskertalenter"
    Tæt samarbejde med fakulteter, institutter og administrative enheder
    Understøttelse af ledere i at omsætte strategiske mål til konkrete handlinger
    Notater, rapporter og beslutningsoplæg til direktionen
    Ad hoc bidrag til forskertalentprogrammet AAU Excellence

    De leder efter dig, der:
    Har solid erfaring med projektledelse af komplekse og tværgående indsatser
    Har en relevant kandidatuddannelse – gerne inden for samfundsvidenskab
    Har erfaring med strategiimplementering i en større offentlig organisation
    Kommunikerer sikkert og professionelt på både dansk og engelsk
    Er relationsstærk og kan skabe engagement og ejerskab på tværs af organisationen

    Du bliver en del af et team på ni medarbejdere i flotte nye rammer i Hospitalsbyen i Aalborg

    Find jobopslaget via linket: https://jobbank.dk/job/3041987/

    #Projektledelse #AalborgUniversitet #AAU #Talentudvikling #Strategi #JobOpslag #Danmark #Karriere #Universitetet #Aalborg #HR #Forskning
    🎓 Vil du omsætte ambitiøs universitetsstrategi til konkret handling på talentområdet? Aalborg Universitet søger en erfaren projektleder til implementering af talentindsats i SUND Dekansekretariat 👇 AAU har netop lanceret strategien Viden for Verden 2026-2029 – og du bliver omdrejningspunkt for at gøre ambitionerne om at tiltrække og udvikle fremtidens forskertalenter til virkelighed på tværs af hele universitetet 🌍 Du kommer til at arbejde med: 📋 Overordnet projektledelse af tema 4 "Tiltrække og udvikle forskertalenter" 🤝 Tæt samarbejde med fakulteter, institutter og administrative enheder 💡 Understøttelse af ledere i at omsætte strategiske mål til konkrete handlinger 📝 Notater, rapporter og beslutningsoplæg til direktionen 🏆 Ad hoc bidrag til forskertalentprogrammet AAU Excellence De leder efter dig, der: 💼 Har solid erfaring med projektledelse af komplekse og tværgående indsatser 🎓 Har en relevant kandidatuddannelse – gerne inden for samfundsvidenskab 🧭 Har erfaring med strategiimplementering i en større offentlig organisation 🗣️ Kommunikerer sikkert og professionelt på både dansk og engelsk 🤝 Er relationsstærk og kan skabe engagement og ejerskab på tværs af organisationen Du bliver en del af et team på ni medarbejdere i flotte nye rammer i Hospitalsbyen i Aalborg 🏥 Find jobopslaget via linket: https://jobbank.dk/job/3041987/ #Projektledelse #AalborgUniversitet #AAU #Talentudvikling #Strategi #JobOpslag #Danmark #Karriere #Universitetet #Aalborg #HR #Forskning
    0 Kommentarer 0 Delinger 696 Visninger
  • Brænder du for økonomi og har lyst til at sætte dit præg på reguleringen af Danmarks energimarkeder?

    Forsyningstilsynet - Danish Utility Regulator søger en skarp økonom til Center for Transmission, Engrosmarked, REMIT og Internationale forhold

    Her får du en central rolle i et fagligt stærkt team, der arbejder tæt med både danske og europæiske aktører – og er med på første række når ny EU~lovgivning bliver til

    Du kommer til at arbejde med:
    Overvågning og analyse af danske og europæiske energimarkeder
    Tilsyn med energi~ og transmissionsselskaber i Danmark
    Bidrage til ny regulering af engrosenergimarkederne
    Internationale arbejdsgrupper med mulighed for rejseaktivitet i EU

    Det er stillingen til dig, der:
    Har en kandidat inden for økonomi fx cand.polit., cand.oecon. eller lignende
    Trives med komplekse analytiske problemstillinger og kan omsætte dem til konkrete anbefalinger
    Arbejder med Excel og fx Python, R, Power BI eller STATA
    Formidler stærkt på både dansk og engelsk
    Har interesse for energisektoren, EU~regulering eller markedsovervågning

    Et miljø med kort fra tanke til handling, uformel tone og høj faglig sparring – og din faglighed sættes i spil fra dag ét

    Daglig medarbejderbus fra Nørrebro, hjemmearbejdsmulighed, træningsrum og en dejlig have med WI~FI

    Find jobopslaget via linket: https://jobbank.dk/job/3040871/

    #Økonom #Energimarkeder #GrønOmstilling #Forsyningstilsynet #Regulering #JobOpslag #Danmark #Karriere #EU #Økonomi #Frederiksværk
    ⚡ Brænder du for økonomi og har lyst til at sætte dit præg på reguleringen af Danmarks energimarkeder? Forsyningstilsynet - Danish Utility Regulator søger en skarp økonom til Center for Transmission, Engrosmarked, REMIT og Internationale forhold 👇 Her får du en central rolle i et fagligt stærkt team, der arbejder tæt med både danske og europæiske aktører – og er med på første række når ny EU~lovgivning bliver til 🌱 Du kommer til at arbejde med: 📊 Overvågning og analyse af danske og europæiske energimarkeder 🔍 Tilsyn med energi~ og transmissionsselskaber i Danmark ⚖️ Bidrage til ny regulering af engrosenergimarkederne 🌍 Internationale arbejdsgrupper med mulighed for rejseaktivitet i EU Det er stillingen til dig, der: 💼 Har en kandidat inden for økonomi fx cand.polit., cand.oecon. eller lignende 💡 Trives med komplekse analytiske problemstillinger og kan omsætte dem til konkrete anbefalinger 💻 Arbejder med Excel og fx Python, R, Power BI eller STATA 🗣️ Formidler stærkt på både dansk og engelsk 🌍 Har interesse for energisektoren, EU~regulering eller markedsovervågning Et miljø med kort fra tanke til handling, uformel tone og høj faglig sparring – og din faglighed sættes i spil fra dag ét 🤝 Daglig medarbejderbus fra Nørrebro, hjemmearbejdsmulighed, træningsrum og en dejlig have med WI~FI 🚌 Find jobopslaget via linket: https://jobbank.dk/job/3040871/ #Økonom #Energimarkeder #GrønOmstilling #Forsyningstilsynet #Regulering #JobOpslag #Danmark #Karriere #EU #Økonomi #Frederiksværk
    0 Kommentarer 0 Delinger 757 Visninger
  • Most openly genocidal society in the world … no other country comes even close.

    https://x.com/_ZachFoster/status/2052762015542743385?s=20
    Most openly genocidal society in the world … no other country comes even close. https://x.com/_ZachFoster/status/2052762015542743385?s=20
    Sad
    2
    0 Kommentarer 0 Delinger 290 Visninger
  • Vil du være med til at sikre Danmarks mest kritiske digitale infrastruktur?

    Digitaliseringsstyrelsen søger to nye kolleger til deres tværgående sikkerhedsteam i København – med opstart august eller september 2026

    Du kommer til at arbejde med cybersikkerhed og beredskab for løsninger, som alle danskere bruger hver dag – MitID, Digital Post, NemKonto og borger.dk

    Du kommer til at arbejde med:
    Beredskabskoordinering på tværs af ministerier
    Risikovurdering af centrale nationale digitale løsninger
    Awareness~kampagner og adfærdsændrende sikkerhedsindsatser
    Opfølgning på sikkerhedshændelser og anbefalinger til nye tiltag
    Krisestyring, forretningskontinuitet og robusthed

    De leder efter dig, der:
    Har en relevant bachelor~ eller kandidatuddannelse og nogle års erfaring med sikkerhed og beredskab
    Har forståelse for cybersikkerhed, trusler og national krisestyring
    Har erfaring med standarder som ISO 27001 eller konkret arbejde som beredskabs~ eller informationssikkerhedskoordinator
    Er proaktiv, løsningsorienteret og processtærk
    Trives med tværministerielt samarbejde og komplekse opgaver

    To fuldtidsstillinger på 37 timer om ugen med mulighed for løbende hjemmearbejde

    Kontoret ligger tæt ved Kongens Nytorv i hjertet af København

    Find jobopslaget via linket: https://jobbank.dk/job/3033254/

    #Cybersikkerhed #Beredskab #Digitaliseringsstyrelsen #MitID #DigitalPost #Sikkerhed #JobOpslag #Danmark #Karriere #ITSikkerhed #OffentligSektor #København
    🔐 Vil du være med til at sikre Danmarks mest kritiske digitale infrastruktur? Digitaliseringsstyrelsen søger to nye kolleger til deres tværgående sikkerhedsteam i København – med opstart august eller september 2026 👇 Du kommer til at arbejde med cybersikkerhed og beredskab for løsninger, som alle danskere bruger hver dag – MitID, Digital Post, NemKonto og borger.dk 🇩🇰 Du kommer til at arbejde med: 🛡️ Beredskabskoordinering på tværs af ministerier 📊 Risikovurdering af centrale nationale digitale løsninger 🎯 Awareness~kampagner og adfærdsændrende sikkerhedsindsatser 🚨 Opfølgning på sikkerhedshændelser og anbefalinger til nye tiltag ⚙️ Krisestyring, forretningskontinuitet og robusthed De leder efter dig, der: 🎓 Har en relevant bachelor~ eller kandidatuddannelse og nogle års erfaring med sikkerhed og beredskab 💡 Har forståelse for cybersikkerhed, trusler og national krisestyring 🔎 Har erfaring med standarder som ISO 27001 eller konkret arbejde som beredskabs~ eller informationssikkerhedskoordinator 🧭 Er proaktiv, løsningsorienteret og processtærk 🤝 Trives med tværministerielt samarbejde og komplekse opgaver To fuldtidsstillinger på 37 timer om ugen med mulighed for løbende hjemmearbejde 🏡 Kontoret ligger tæt ved Kongens Nytorv i hjertet af København 📍 Find jobopslaget via linket: https://jobbank.dk/job/3033254/ #Cybersikkerhed #Beredskab #Digitaliseringsstyrelsen #MitID #DigitalPost #Sikkerhed #JobOpslag #Danmark #Karriere #ITSikkerhed #OffentligSektor #København
    0 Kommentarer 0 Delinger 1K Visninger
  • Er du stærk inden for matematik, data og modeller – og klar til at sætte dit præg på forsikringsbranchen?

    Protector Forsikring Danmark søger en analytiker til deres unge analyseteam i København

    Protector er udfordreren i forsikringsbranchen – og her får du en stilling med reel indflydelse på virksomhedens fremtidige vækst og lønsomhed

    Du kommer til at arbejde med:
    Lønsomhedsprognoser og prisfastsættelsesmodeller
    Analyseværktøjer og dataanalyse
    Omsætning af komplekse tal til klar kommunikation for hele virksomheden
    Tværgående projekter og vigtige initiativer

    De leder efter dig, der:
    Har en teknisk kandidatuddannelse inden for fx matematik, mat-øk, merc.mat, fysik eller aktuar
    Har erfaring med eller lyst til at lære Excel, Python, SQL og R
    Kommunikerer åbent og direkte og tager ansvar
    Er teamspiller med entreprenørånd og kort vej fra tanke til handling

    Fleksibilitet og frihed under ansvar i forhold til hvor og hvornår du leverer dit arbejde

    Konkurrencedygtig løn, pensionsordning og mulighed for præstationsløn

    Kontoret ligger på hjørnet af Gammel Kongevej og Vodroffsvej i København

    Find jobopslaget via linket: https://jobbank.dk/job/3032026/

    #Analytiker #Forsikring #DataAnalyse #Matematik #Aktuarvidenskab #ProtectorForsikring #JobOpslag #Danmark #Karriere #København #Python #SQL
    📊 Er du stærk inden for matematik, data og modeller – og klar til at sætte dit præg på forsikringsbranchen? Protector Forsikring Danmark søger en analytiker til deres unge analyseteam i København 👇 Protector er udfordreren i forsikringsbranchen – og her får du en stilling med reel indflydelse på virksomhedens fremtidige vækst og lønsomhed 🚀 Du kommer til at arbejde med: 📈 Lønsomhedsprognoser og prisfastsættelsesmodeller 🔍 Analyseværktøjer og dataanalyse 💬 Omsætning af komplekse tal til klar kommunikation for hele virksomheden ⚙️ Tværgående projekter og vigtige initiativer De leder efter dig, der: 🎓 Har en teknisk kandidatuddannelse inden for fx matematik, mat-øk, merc.mat, fysik eller aktuar 💻 Har erfaring med eller lyst til at lære Excel, Python, SQL og R 💡 Kommunikerer åbent og direkte og tager ansvar 🤝 Er teamspiller med entreprenørånd og kort vej fra tanke til handling Fleksibilitet og frihed under ansvar i forhold til hvor og hvornår du leverer dit arbejde 🏡 Konkurrencedygtig løn, pensionsordning og mulighed for præstationsløn 💰 Kontoret ligger på hjørnet af Gammel Kongevej og Vodroffsvej i København 📍 Find jobopslaget via linket: https://jobbank.dk/job/3032026/ #Analytiker #Forsikring #DataAnalyse #Matematik #Aktuarvidenskab #ProtectorForsikring #JobOpslag #Danmark #Karriere #København #Python #SQL
    0 Kommentarer 0 Delinger 2K Visninger
  • Russ Ballard "There's something going on" - De fleste kender nummeret med ABBAs Frida. Men meget få kender originalen og manden der skrev den - Russ Ballard.

    Russ Ballard har et imponerende sangskriver CV bag sig. Russ Ballard er en af dem hvor alle har hørt hans sange, men som få egentlig kender af navn. Der er en anden fantastisk sangskriver der er ligesådan ham uploader jeg noget en anden gang/senere.

    Nogle gange er kopien bare bedre end originalen, og det er i Russ Ballards tilfælde sandt, ikke at Russ Ballard ikke er god som solo - men når hans sange kommer i hænderne på andre artister, så sker der bare noget magisk.

    Jeg vil råde dem der evt. læser med her, til at give Russ Ballard et godt lyt. Han har lavet en røvfuld fede albums igennem tiden.

    Nævner bare lige en lille håndfuld numre han har skrevet.
    - Since you've been gone (Rainbow)
    -I surrender (Rainbow)
    - New York groove (Hello/Ace Frehley)
    - In the night (Solo/Ace Frehley)
    - God gave Rock and roll to you (Argent/KISS)
    - So you win again (Hot Chocolate)
    - Winning (Santana)

    Kig her for en mere detaljeret liste :
    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_songs_recorded_written_and_produced_by_Russ_Ballard#

    Han har også leveret et par sange til den famøse "Miami Vice" serie (Voices og In the night).

    PS.
    Det er kun videoen der er lavet med AI - musikken er fra før AI.


    https://www.youtube.com/watch?v=la-ULIgRA6g&list=RDla-ULIgRA6g&start_radio=1
    <b>Russ Ballard "There's something going on"</b> - De fleste kender nummeret med ABBAs Frida. Men meget få kender originalen og manden der skrev den - Russ Ballard. Russ Ballard har et imponerende sangskriver CV bag sig. Russ Ballard er en af dem hvor alle har hørt hans sange, men som få egentlig kender af navn. Der er en anden fantastisk sangskriver der er ligesådan ham uploader jeg noget en anden gang/senere. Nogle gange er kopien bare bedre end originalen, og det er i Russ Ballards tilfælde sandt, ikke at Russ Ballard ikke er god som solo - men når hans sange kommer i hænderne på andre artister, så sker der bare noget magisk. Jeg vil råde dem der evt. læser med her, til at give Russ Ballard et godt lyt. Han har lavet en røvfuld fede albums igennem tiden. Nævner bare lige en lille håndfuld numre han har skrevet. - Since you've been gone (Rainbow) -I surrender (Rainbow) - New York groove (Hello/Ace Frehley) - In the night (Solo/Ace Frehley) - God gave Rock and roll to you (Argent/KISS) - So you win again (Hot Chocolate) - Winning (Santana) Kig her for en mere detaljeret liste : https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_songs_recorded_written_and_produced_by_Russ_Ballard# Han har også leveret et par sange til den famøse "Miami Vice" serie (Voices og In the night). PS. Det er kun videoen der er lavet med AI - musikken er fra før AI. https://www.youtube.com/watch?v=la-ULIgRA6g&list=RDla-ULIgRA6g&start_radio=1
    Yay
    1
    0 Kommentarer 0 Delinger 464 Visninger
  • Hej alle sammen
    En ny SSO video er nu klar på min kanal.
    I denne uge er jeg tilbage i området med det mystiske slot og tåge plaget skov.
    Under optagelsen af denne video var der lige en mobil der valgte at sige noget så den kom også lige med idag. Ups
    https://youtu.be/lVdZ23R7Hg0
    Hej alle sammen En ny SSO video er nu klar på min kanal. I denne uge er jeg tilbage i området med det mystiske slot og tåge plaget skov. Under optagelsen af denne video var der lige en mobil der valgte at sige noget så den kom også lige med idag. Ups https://youtu.be/lVdZ23R7Hg0
    - YouTube
    Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.
    Like
    1
    0 Kommentarer 0 Delinger 601 Visninger
  • Glædelig Store bededag - og kæmpe druk dag (1 Maj).

    Store Bededag :
    I dag kæfter alle partierne op om at store bededag skal tilbage, akkurat som de gjorde sidste år. Faktum er at selvom at der er et flertal der vil indføre den, så er der kun en mand der bestemmer om det sker - Lars Løkke Rasmussen. Der bliver ingen regering hvis de vil have den indført. Lars Løkke har afvist den, og det er ham der står med nøglerne til den fede løn og Ministerbilerne. Tak for lort til dem der har stemt på Moderaterne.

    1 Maj (Store druk dag).
    Hvad er det egentlig man fejre ved 1 Maj? Ikke en skid mere. Det er blevet en fæl undskyldning for at stå i flok og drikke sig i hegnet - for befolkningen, at bedøve hjernen imens Politikerne står og fylder os med løgn!

    Og for Politikerne er det en dag hvor de endnu engang kan stå og komme med deres sleske taler og tomme løfter, bl.a. om at vi skal have bedre vilkår på arbejdsmarkedet, og arbejde smartere og ikke mere. Alligevel har de fjernet en fridag for hele befolkningen og hævet pensionsalderen... At fjerne Store bededag har gjort at vi er tvunget til at arbejde mere, og hævningen af pensionsalderen har samme effekt - altså arbejde mere.

    Det er jo lige præcis det 1. Maj skulle handle om . befolkningen der siger fra, konfronterer de sleske Politikere med deres Politik.

    Siden store Bededag blev fjernet har Politikerne hævet deres egen løn to gange, og nedsat deres egen arbejdstid - og oven i købet foreslået at indføre gratis psykologhjælp til Politikere der ikke bliver genvalgt.....

    Kan folk da for helvede ikke snart se at de pisser os op og ned af nakken? Vi bliver trådt på, pisset på, snydt og bedraget af "Velfærdsterroristerne" på Christiansborg.

    Jeg bliver så tæske vred at jeg koger indvendig bare ved at skrive det her (Det skulle egentlig bare have været en God 1 Maj og store bededags hilsen)...

    Er det sådan det skal være? Vi bare sidder bag en computer og brokker os, i mens Politikerne hælder den ene spand lort ud over os efter den anden, og oven i købet beder de os om selv at gøre det rent...

    Skal det fortsætte sådan? er det det vi er, slatne gulvklude?

    <b>Glædelig Store bededag - og kæmpe druk dag (1 Maj).</b> Store Bededag : I dag kæfter alle partierne op om at store bededag skal tilbage, akkurat som de gjorde sidste år. Faktum er at selvom at der er et flertal der vil indføre den, så er der kun en mand der bestemmer om det sker - Lars Løkke Rasmussen. Der bliver ingen regering hvis de vil have den indført. Lars Løkke har afvist den, og det er ham der står med nøglerne til den fede løn og Ministerbilerne. Tak for lort til dem der har stemt på Moderaterne. 1 Maj (Store druk dag). Hvad er det egentlig man fejre ved 1 Maj? Ikke en skid mere. Det er blevet en fæl undskyldning for at stå i flok og drikke sig i hegnet - for befolkningen, at bedøve hjernen imens Politikerne står og fylder os med løgn! Og for Politikerne er det en dag hvor de endnu engang kan stå og komme med deres sleske taler og tomme løfter, bl.a. om at vi skal have bedre vilkår på arbejdsmarkedet, og arbejde smartere og ikke mere. Alligevel har de fjernet en fridag for hele befolkningen og hævet pensionsalderen... At fjerne Store bededag har gjort at vi er tvunget til at arbejde mere, og hævningen af pensionsalderen har samme effekt - altså arbejde mere. Det er jo lige præcis det 1. Maj skulle handle om . befolkningen der siger fra, konfronterer de sleske Politikere med deres Politik. Siden store Bededag blev fjernet har Politikerne hævet deres egen løn to gange, og nedsat deres egen arbejdstid - og oven i købet foreslået at indføre gratis psykologhjælp til Politikere der ikke bliver genvalgt..... Kan folk da for helvede ikke snart se at de pisser os op og ned af nakken? Vi bliver trådt på, pisset på, snydt og bedraget af "Velfærdsterroristerne" på Christiansborg. Jeg bliver så tæske vred at jeg koger indvendig bare ved at skrive det her (<i>Det skulle egentlig bare have været en God 1 Maj og store bededags hilsen</i>)... Er det sådan det skal være? Vi bare sidder bag en computer og brokker os, i mens Politikerne hælder den ene spand lort ud over os efter den anden, og oven i købet beder de os om selv at gøre det rent... Skal det fortsætte sådan? er det det vi er, slatne gulvklude?
    Like
    5
    6 Kommentarer 1 Delinger 2K Visninger
Flere resultater

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind