•  Idyllisk ejendom med stort potentiale i Besser på Samsø – Sælges som dødsbo
    Søger I et spændende projekt, et fristed eller den perfekte ramme om familielivet? Vi sætter nu denne ejendom til salg i det dejlige og rolige kvarter i Besser. Huset rummer masser af muligheder for f.eks. en børnefamilie, og udenfor venter en meget stor grund med egen indkørsel.

    Pris og forhandling:
    Ejendommen er offentligt vurderet til 1.300.000 kr. Da vi ønsker en hurtig overtagelse og en ukompliceret handel uden unødig ventetid, er vi ved en hurtig beslutning meget villige til at give et fornuftigt afslag i prisen.

    Ingen bopælspligt: Da huset ligger på Samsø, er der ikke bopælspligt. Ejendommen er godkendt som helårsbolig, men kan også frit benyttes som jeres kommende sommerhus eller fritidsbolig.

    Grund og udbygninger:
    Haven henligger lige nu som en skøn, vild naturhave med masser af plads til udfoldelse. Til ejendommen hører en lade, som trænger til en kærlig hånd eller nedrivning – perfekt for dig, der vil bygge nyt, etablere værksted eller blot ønsker ekstra luft i budgettet til egne projekter.

    Rapporterne er klar: Der foreligger dugfriske tilstands-, el- og energirapporter, så I kan overtage med fuld tryghed.

    Se officielle detaljer på BBR:
    bbr.dk

    Kontakt:
    Skriv en privat besked her på Socii.dk for yderligere information, flere billeder (som kan sendes efter aftale) eller for at aftale en fremvisning!
     Idyllisk ejendom med stort potentiale i Besser på Samsø – Sælges som dødsbo Søger I et spændende projekt, et fristed eller den perfekte ramme om familielivet? Vi sætter nu denne ejendom til salg i det dejlige og rolige kvarter i Besser. Huset rummer masser af muligheder for f.eks. en børnefamilie, og udenfor venter en meget stor grund med egen indkørsel. 💰 Pris og forhandling: Ejendommen er offentligt vurderet til 1.300.000 kr. Da vi ønsker en hurtig overtagelse og en ukompliceret handel uden unødig ventetid, er vi ved en hurtig beslutning meget villige til at give et fornuftigt afslag i prisen. ✨ Ingen bopælspligt: Da huset ligger på Samsø, er der ikke bopælspligt. Ejendommen er godkendt som helårsbolig, men kan også frit benyttes som jeres kommende sommerhus eller fritidsbolig. 🌳 Grund og udbygninger: Haven henligger lige nu som en skøn, vild naturhave med masser af plads til udfoldelse. Til ejendommen hører en lade, som trænger til en kærlig hånd eller nedrivning – perfekt for dig, der vil bygge nyt, etablere værksted eller blot ønsker ekstra luft i budgettet til egne projekter. 📄 Rapporterne er klar: Der foreligger dugfriske tilstands-, el- og energirapporter, så I kan overtage med fuld tryghed. 🔗 Se officielle detaljer på BBR: 👉 bbr.dk 📩 Kontakt: Skriv en privat besked her på Socii.dk for yderligere information, flere billeder (som kan sendes efter aftale) eller for at aftale en fremvisning!
    Yay
    Like
    7
    0 Comments 0 Shares 778 Views
  • Oase, én af Danmarks nye sociale platforme, tager nu næste skridt imod at skabe en bæredygtig forretning ud af at tilbyde danskerne - og nu danske organisationer - et trygt og bigtech-frit sted for samtalerne i hverdagen.

    Oases Plenum er en udvidet og struktureret version bygget oven på Oase, og udviklet specifikt til medlemmerne i foreninger og organisationer.

    ✔ Fællesrum for hele organisationen
    ✔ Underoaser til fx teams og årgange
    ✔ Rollebaseret adgang
    ✔ Sikker invitation
    ✔ GDPR og EU-hosting
    ✔ Ingen reklamer

    Dvs. Oase med den ekstra struktur, der gør det muligt at være mange – uden at miste overblikket.

    Den danske digital infrastruktur for sociale fællesskaber modnes hurtigt i disse måneder.

    Husk at du selv kan vælge om du vil læse vores opslag på LinkedIn (censurerende og -kontrolleret) eller på vores kanaler på Meningspunktet og på Socii.dk.
    Oase, én af Danmarks nye sociale platforme, tager nu næste skridt imod at skabe en bæredygtig forretning ud af at tilbyde danskerne - og nu danske organisationer - et trygt og bigtech-frit sted for samtalerne i hverdagen. Oases Plenum er en udvidet og struktureret version bygget oven på Oase, og udviklet specifikt til medlemmerne i foreninger og organisationer. ✔ Fællesrum for hele organisationen ✔ Underoaser til fx teams og årgange ✔ Rollebaseret adgang ✔ Sikker invitation ✔ GDPR og EU-hosting ✔ Ingen reklamer Dvs. Oase med den ekstra struktur, der gør det muligt at være mange – uden at miste overblikket. Den danske digital infrastruktur for sociale fællesskaber modnes hurtigt i disse måneder. 💡 Husk at du selv kan vælge om du vil læse vores opslag på LinkedIn (censurerende og 🇺🇸-kontrolleret) eller på vores kanaler på Meningspunktet og på Socii.dk.
    Like
    1
    0 Comments 0 Shares 536 Views
  • Har lavet endnu en tegning af Ragna og hendes univers, denne gang med Jimmy. Denne er tættere på det, jeg gerne ville have frem - bedre end sidste gang. :-) Akvarel på syrefrit koldpresset papir. #illustration #ragnassøn #tegneserie #original #fuckai
    Har lavet endnu en tegning af Ragna og hendes univers, denne gang med Jimmy. Denne er tættere på det, jeg gerne ville have frem - bedre end sidste gang. :-) Akvarel på syrefrit koldpresset papir. #illustration #ragnassøn #tegneserie #original #fuckai
    Love
    Like
    Yay
    12
    0 Comments 0 Shares 374 Views
  • Spred budskabet (https://go.socii.dk/) på de andre sociale medier du er på

    Socii.dk det danske alternativ til Facebook

    SOCii grupper er en central del af det danske sociale medie SOCii, der fokuserer på lokale fællesskaber, gennemsigtighed og uafhængighed af AI-algoritmer.
    Brugere kan oprette eller deltage i grupper inden selvvalgte emner som fritid, natur, biler og lokale aktiviteter, hvilket minder om funktioner fra Facebook.
    #Socii #grupper #indlæg #artikler #debat #fællesskab
    Spred budskabet (https://go.socii.dk/) på de andre sociale medier du er på 😉 <h2>Socii.dk det danske alternativ til Facebook</h2>SOCii grupper er en central del af det danske sociale medie SOCii, der fokuserer på lokale fællesskaber, gennemsigtighed og <b>uafhængighed af AI-algoritmer</b>. Brugere kan oprette eller deltage i grupper inden selvvalgte emner som fritid, natur, biler og lokale aktiviteter, hvilket minder om funktioner fra Facebook. #Socii #grupper #indlæg #artikler #debat #fællesskab
    GO.SOCII.DK
    SOCii – det frie danske fællesskab
    SOCii, et dansk socialt medie, adskiller sig fra traditionelle sociale medieplatforme ved at prioritere brugernes privatliv, støtte det lokale erhvervsliv og tilbyde innovative værktøjer til virksomheder.
    Like
    Yay
    10
    0 Comments 0 Shares 915 Views
  • Jeg er en del af Neat Friends, men eksperimenterer også med andre storytelling-ting ved siden af. Mht. sangene så prøver jeg lidt at ramme den samme musikstil fra gang til gang.

    Jeg vil også gerne lige understrege, at jeg ikke er hverken kunstner eller musiker. Jeg elsker bare at sysle med lidt af hvert i min fritid - og det er bla. at finde på små historier på dansk og engelsk (storytelling).

    Ved siden af teksterne, leger jeg også med GelArt. Min 'fri leg' kan ses på GelArt kanalen. Jeg er på de seneste videoer, begyndt på at bruge mine sangtekster som inspiration til GelArt fortællingen. Dejligt på den måde, at kunne forene de to hobbies 🫟

    Mange tak for jeres interesse på Neat Friends Lige nu fører 'Lakrids i tæerne' Super spændende og se hvad det ender med 👏🏻

    GelArt - Flowers for Everyone
    https://youtu.be/JAqdMRJPgjc?si=eabZ3ZE8zPFUD2YJ
    Jeg er en del af [neatfriends], men eksperimenterer også med andre storytelling-ting ved siden af. Mht. sangene så prøver jeg lidt at ramme den samme musikstil fra gang til gang. Jeg vil også gerne lige understrege, at jeg ikke er hverken kunstner eller musiker. Jeg elsker bare at sysle med lidt af hvert i min fritid - og det er bla. at finde på små historier på dansk og engelsk (storytelling). Ved siden af teksterne, leger jeg også med GelArt. Min 'fri leg' 🙃 kan ses på GelArt kanalen. Jeg er på de seneste videoer, begyndt på at bruge mine sangtekster som inspiration til GelArt fortællingen. Dejligt på den måde, at kunne forene de to hobbies 🫟🎶✏️ Mange tak for jeres interesse på Neat Friends 🌞 Lige nu fører 'Lakrids i tæerne' 😄 Super spændende og se hvad det ender med 👏🏻 GelArt - Flowers for Everyone 🌸 https://youtu.be/JAqdMRJPgjc?si=eabZ3ZE8zPFUD2YJ
    Like
    Love
    Yay
    3
    1 Comments 0 Shares 582 Views
  • Socii.dk det danske alternativ til Facebook

    SOCii grupper er en central del af det danske sociale medie SOCii, der fokuserer på lokale fællesskaber, gennemsigtighed og uafhængighed af AI-algoritmer.
    Brugere kan oprette eller deltage i grupper inden selvvalgte emner som fritid, natur, biler og lokale aktiviteter, hvilket minder om funktioner fra Facebook.

    Mine grupper på Socii... Du er velkommen til at deltage - Klik på billedet.

    #Socii #grupper #indlæg #artikler #debat #fællesskab
    <h2>Socii.dk det danske alternativ til Facebook</h2>SOCii grupper er en central del af det danske sociale medie SOCii, der fokuserer på lokale fællesskaber, gennemsigtighed og <b>uafhængighed af AI-algoritmer</b>. Brugere kan oprette eller deltage i grupper inden selvvalgte emner som fritid, natur, biler og lokale aktiviteter, hvilket minder om funktioner fra Facebook. <b>Mine grupper på Socii...</b> Du er velkommen til at deltage - Klik på billedet. #Socii #grupper #indlæg #artikler #debat #fællesskab
    SOCII.DK
    Log ind
    Dansk alternativ til Facebook, der respekterer dit privatliv. Drevet af brugerne og virksomhederne på platformen.
    Like
    Yay
    8
    0 Comments 0 Shares 1K Views
  • Vi er blevet spurgt om vi har brugt Ai mht. produktionen af vores sange Et virkelig fint spørgsmål og det korte svar er - Ja, det har vi.

    Vi er ikke musikere i Neat Friends, men venner som skriver tekster. Ai benyttes for at vi har mulighed for høre nogle af teksterne som sange. Vi udgiver os hverken for at være musikere eller kunstnere. Vi er helt private venner, som hygger og har det sjovt med at skrive tekster / historier / digte m.m. sammen i vores fritid

    Man kan rigtig nok mange ting med Ai i dag. Men det kan nu stadigt ikke stå alene. Det kræver stadig det bruges rigtigt. Vi er alle i gruppen, enige om at vi lige så godt kan benyttes os af de muligheder også, og generelt også må bruge andre hjælpemidler som vi har til rådighed - ordbøger, google osv.

    Det er jo ikke sådan at det ikke stadigt er kreativt og sjovt, og ikke mindst at der er lavet et godt stykke arbejde.

    Det gælder især teksten, men det kræver jo også noget at få en sang til at lyde godt eller et stykke grafik ser godt ud.

    Når det så er sagt, er det selvfølgelig teksterne, som vi her i vores lille gruppe er mest stolte af
    Vi er blevet spurgt om vi har brugt Ai mht. produktionen af vores sange 🌸 Et virkelig fint spørgsmål og det korte svar er - Ja, det har vi. Vi er ikke musikere i Neat Friends, men venner som skriver tekster. Ai benyttes for at vi har mulighed for høre nogle af teksterne som sange. Vi udgiver os hverken for at være musikere eller kunstnere. Vi er helt private venner, som hygger og har det sjovt med at skrive tekster / historier / digte m.m. sammen i vores fritid 🌞 Man kan rigtig nok mange ting med Ai i dag. Men det kan nu stadigt ikke stå alene. Det kræver stadig det bruges rigtigt. Vi er alle i gruppen, enige om at vi lige så godt kan benyttes os af de muligheder også, og generelt også må bruge andre hjælpemidler som vi har til rådighed - ordbøger, google osv. Det er jo ikke sådan at det ikke stadigt er kreativt og sjovt, og ikke mindst at der er lavet et godt stykke arbejde. Det gælder især teksten, men det kræver jo også noget at få en sang til at lyde godt eller et stykke grafik ser godt ud. Når det så er sagt, er det selvfølgelig teksterne, som vi her i vores lille gruppe er mest stolte af 🙂🌞❤️
    Like
    2
    0 Comments 0 Shares 591 Views
  • Hvis politik har din interesse?

    Du er meget velkommen til at deltage i debatten!
    Ordet er frit i debatten, men hold en sober tone.
    Vi glæder os til at møde dig.
    <h2>Hvis politik har din interesse?</h2>Du er meget velkommen til at deltage i debatten! 🙂 Ordet er frit i debatten, men hold en sober tone. <b>Vi glæder os til at møde dig.</b>
    Ole Vagnkjær
    Stifter & Administrator
    Administrator: Ole Vagnkjær (Stifter) Velkommen til Politisk debat Forum: Ordet er frit, men hold en sober tone i debatten. Du skal være medlem af gruppen for at tilføje dine egne indlæg i debatten.
    Like
    1
    0 Comments 0 Shares 648 Views
  • Undskyld hvis jeg ser lidt træt ud.

    Men det bliver man altså, når man for 27. gang skal forklare en kollega, at open source ikke handler om at “EU vil diktere”, hvordan virksomheder skal udvikle software.

    For det er jo de lukkede systemer, der dikterer.

    Når data ikke kan flyttes, og systemer ikke kan tale sammen, så er man ikke i et frit marked. Så er man låst.

    Ja, der er også en vigtig diskussion om datasikkerhed, amerikansk lovgivning og forsyningssikkerhed. Hvis vores data ligger under andre landes jurisdiktion, har vi ikke fuld kontrol.

    Men det er kun en del af problemet.

    For hvis vi bare erstatter amerikansk afhængighed med europæisk afhængighed i lukkede systemer, så har vi ikke løst noget. Vi har bare flyttet det.

    Det handler derfor ikke kun om open source, men om åbne standarder og portabilitet.

    At data kan flyttes.
    At systemer kan samarbejde.
    At man kan vælge frit.

    Virksomheder som Nextcloud viser, at man sagtens kan kombinere open source med stærke forretninger.

    Så nej, det handler ikke om at diktere.

    Det handler om at undgå at blive dikteret for.
    Undskyld hvis jeg ser lidt træt ud. Men det bliver man altså, når man for 27. gang skal forklare en kollega, at open source ikke handler om at “EU vil diktere”, hvordan virksomheder skal udvikle software. For det er jo de lukkede systemer, der dikterer. Når data ikke kan flyttes, og systemer ikke kan tale sammen, så er man ikke i et frit marked. Så er man låst. Ja, der er også en vigtig diskussion om datasikkerhed, amerikansk lovgivning og forsyningssikkerhed. Hvis vores data ligger under andre landes jurisdiktion, har vi ikke fuld kontrol. Men det er kun en del af problemet. For hvis vi bare erstatter amerikansk afhængighed med europæisk afhængighed i lukkede systemer, så har vi ikke løst noget. Vi har bare flyttet det. Det handler derfor ikke kun om open source, men om åbne standarder og portabilitet. At data kan flyttes. At systemer kan samarbejde. At man kan vælge frit. Virksomheder som Nextcloud viser, at man sagtens kan kombinere open source med stærke forretninger. Så nej, det handler ikke om at diktere. Det handler om at undgå at blive dikteret for.
    Like
    Yay
    8
    3 Comments 0 Shares 565 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In