• Duke Robillard "Lowdown" - Det er fedt at opdage artister/bands man ikke kendte i forvejen. Ham her har jeg aldrig hørt om før i går. Han lavede sit første album i 1984 og det her er så det seneste fra i år. Normalt spiller han mest Jazz, her er det Blues-Rock han kaster sig over.

    https://www.youtube.com/watch?v=xgC_d4tnxzM
    <b>Duke Robillard "Lowdown"</b> - Det er fedt at opdage artister/bands man ikke kendte i forvejen. Ham her har jeg aldrig hørt om før i går. Han lavede sit første album i 1984 og det her er så det seneste fra i år. Normalt spiller han mest Jazz, her er det Blues-Rock han kaster sig over. https://www.youtube.com/watch?v=xgC_d4tnxzM
    Like
    2
    0 Kommentarer 0 Delinger 894 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind