Køb af ny Fairphine, Hollendsk fabriket.

8
2K

Jamen så har jeg valgt at købe en Fairphone og sat den op. Jeg valgte at installere den med Android 15 styresystem. Jeg turde ikke vælge det alternetive, da jeg ikke var sikker på min bank - rejsekort mm. kunne køre på alternativ syste. Jeg skrev til fabrikanten i Holland, men fik bare et generalt svar med at læse vejledninger mm.. Det kunne jeg ikke rigtigt bruge til noget. Men så var mit valg da et Europæisk fabrikat. Nu når den er opsat slår jeg så det fra med Google, som jeg ikke vil have. Jeg skal lige finde en balance, for at finde ud af hvor meget jeg kan kører med Google slået fra. Hader reklamer og kæmper nu med at få dem væk i vides muligt omfang. Selve telefonen er et lækkert design, og fungere perfekt.

Like
Love
Yay
16

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In