Hjemmelavet leverpostej

11
1K

På Egegaarden er det ikke kun noget der hører sig julen til at lave leverpostej. Det er noget vi gør hele året.

Det at fremstille sin egen mad er sundere for krop og sjæl. Forklaringen på denne påstand ligger i at der i færdiglavet mad af tilsat meget sukker.

Sukker gør os afhængig. Det fodre de kræftceller vi alle har i os. Dermed øges risikoen for at udvikle kræft. Desuden er der tilsat konserveringsmidler, som ingen rigtig ved hvad gør ved vores krop.

Den postej jeg laver er af lever fra egne grise. Grise der har haft et skønt liv i vores have. De har øffet og grynter, og så har halerne slået krøller. Se det er et luv der er værd at leve. Både for os og for vores dyr.

Opskriften på postejen kan du finde på www.livetpaaegegaarden.dk 

Søg den i søgefeltet.

Like
Love
9

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind